Valikko Sulje

REFERENSSIT

Valmennuksemme soveltuvat kaiken kokoisille yrityksille ja julkisen sektorin organisaatioille, joille tuloksellisuus, työnilo sekä ulkoisen ja sisäisen palvelun laatu ovat merkityksellisiä tekijöitä. Asiakasyrityksistä suuri osa on palvelusektorilta, mutta myös muilta toimialoilta kuten terveys-, majoitus-, teollisuus-, maatalous-, teknologia- ja logistiikkapalveluista, kuntasektorilta sekä yhdistystoiminnasta.

CASE: MYYNTITYÖ

Yksilöllinen myyntivalmennus, perusteet (I) ja jatkovalmennus (II)

Sain juuri minun tarpeisiisi suunnitellusta myyntikoulutuksesta paljon hyödyllistä tietoa työhöni ja varmuutta käytännön myyntitilanteisiin kun kertasimme omia asiakastilanteita ja sanoitimme niitä uudestaan.

Kävimme läpi mm. myyjän ja asiakkaan rooleja, osto- ja myyntipelkoja, ihmisten erilaisuutta sekä heidän ostopäätöksiinsä vaikuttavia erilaisia tekijöitä.

Peili – käyttäytymisprofiilin kautta löysin omat vahvuuteni ja kehittämisalueeni myyjänä. Pohdimme yhdessä niiden vaikutuksia myyntitapahtumaan. Nyt kun tiedostan ne, olen voinut jatkaa sen tiedon avulla kehittymistäni. Yhteisen koulutusmatkamme anti näkyi miltei välittömästi myös myyntituloksissani.

Erittäin rohkaiseva koulutus! Saimme yhdessä Tuulan kanssa välillä mahdottomankin kääntymään mahdolliseksi.

myyjä Meklit Heikkilä
Etelä-Suomen Media Oy


CASE: TYÖYHTEISÖ

 

Muutoksen neljä huonetta® – työpajat

Sisäinen Syke – henkilöstötyytyväisyysmittarimme notkahti alaspäin pitkän tasaisien nousukauden jälkeen.

Halusimme reagoida siihen heti. Olimme kuulleet Tulecor Oy:n Tuula Leskelältä Muutoksen neljä huonetta® -menetelmästä, jolla oli saatu monissa yrityksissä hyviä tuloksia muutostilanteiden selkeyttämisessä ja toiminnan kehittämisessä. Muutostilanteita organisaatioissa on monenlaisia ja tämä oli meille sitä. Kun Tuula lupasi käytännön toimintaa ja yhdessä tekemistä, niin päätimme toteuttaa ensimmäisen työpajan.

Koska tiimimme oli pieni, ehdimme yhden työpäivän aikana rakentaa selkeän ja oivalluttavan Muutoksen neljä huonetta teorian meidän kokemustemme lähtökohdista, analysoida organisaation nykytilan ja vielä yhdessä suunnitella toimenpiteet suunnan kääntämiseksi ja tavoitteiden täyttymiseksi.

Juha Laine, hotellipäällikkö

Hotelli AVA

CASE: ASIAKASPALVELU

”Paras koulutus asiakaspalvelutyöhön mitä meillä on koskaan ollut”, kommentoi kokenut asiakaspalvelun ammattilainen.

Tuulalla on rauhallinen ja tehokas koulutustyyli saada ryhmänjäsenet itse oivaltamaan omia käyttäytymismallejaan ja siten paremmin huomioimaan myös muut työyhteisön jäsenet.

Useat koulutukset unohtuvat muutaman viikon kuluttua koulutuksesta, mutta tästä palveluosaamisen koulutuksesta puhuttiin vielä monen kuukauden kuluttua.

Rami Kuparinen, teknisen tuen päällikkö
Satu Aholahti, asiakaspalvelupäällikkö

TIKKURILA OYJ, Maalilinja